Saturday, February 29, 2020

Sista dagen att anmäla sig till vårens retreat!

Idag är det sista anmälningsdagen till Cirkelgemenskap Ostara 2020. Samtidigt är det den sista dagen i februari som också råkar vara Skottorsdag detta år. Dagen för med sig varierande väder, från snöfall till solsken från klar himmel. Vi lever sannerligen i en tid av förändring mellan årstiderna.

Mars för med sig mera ljus och längre dagar, fågelsång från vårfåglarna och knoppning i träd och buskar. Vårdagjämningen och Ostara närmar sig med stormsteg. Åtminstone här i Karleby där jag befinner mig skiner solen muntert och jag har vårstämningen på topp även om det kanske känns som att våren kommer lite tidigare än normalt. Kanske är det också den växande månen som inverkar på den känslan.

Jag har fått sådan vårkänsla att jag redan började dekorera lite inför Ostara.

I skrivande stund har Cirkelgemenskap bara fyra platser kvar, så om det är någon som ännu vill hinna med lönar det sig att gå till anmälan nu. För er som redan anmält er men inte betalat deltagaravgiften lönar det sig att göra det nu, eller kontakta oss så snart som möjligt. Om du anmält dig men inte fått ett bekräftelsemejl med betalningsuppgifter kan du också kontakta oss. Först när betalningen syns hos oss skickar vi det slutliga bekräftelsemejlet.

På tal om mejl och information så kan ni hålla ögonen på inboxen i mitten av månaden för då skickar vi ut det första infopaketet till alla deltagare. Tills dess: njut av solen och de längre dagarna.

Väl mött!
~Stella

No comments:

Post a Comment